loading...
دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم
بنر های سایت

خرید هاست/سرور مجازی/دامنه

بنر سایت ما

یک باکس

freemusic93 بازدید : 84 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (1)

برای دانلود آهنگ مواظب خودت باش مجید اخشابی و دیدن تکست آهنگ مواظب خودت باش مجید اخشابی به ادامه مطلب مراجعه کنید .

به جای من نفس بکش
تو تک تک دقایقم
میخوام که باورم کنی
وقتی بگم که عاشقم
به خاطر منم شده
مراقب خودت باش
میخوای به فکر من باشی
مواظب خودت باش
من میتونم برای تو
یه عمر خدا خدا کنم
برم تو تنهاییا مو
فقط تو رو دعا کنم
دوای درد آدما زمزمه اسم خداست
ذکر خدای مهربون
جوهر نسخه شفاست
دنیای من بدون تو همیشه چیزی کم داره
شادی حرومه واسه من
وقتی دل تو غم داره
هزارتا جون که چیزی نیست
برای من که عاشقم
به من همیشه تکیه کن
منی که با تو صادقم
من با همین تن نحیف
دردو بلاتو میخرم
من دل دریایی دارم
آب گذشته از سرم
تا اونجایی که جون دارم
حریف غصه ها میشم
نترس اگر کم بیارم
غرق خدا خدا میشم
به خاطر منم شده
مراقب خودت باش
میخوای به فکر من باشی 
مواظب خودت باش

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بابک در تاریخ 1393/12/07 و 10:21 دقیقه ارسال شده است

سلام مطالبتون قشنگه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت راضی هستین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 623
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 128
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 31,212
  • بازدید کلی : 200,788
  • کدهای اختصاصی