loading...
دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم
بنر های سایت

خرید هاست/سرور مجازی/دامنه

بنر سایت ما

یک باکس

freemusic93 بازدید : 951 چهارشنبه 06 اسفند 1393 نظرات (1)

دانلود آهنگ تیتراژ

متن آهنگ تیتراژ سریال در انتظار آفتاب:

متن آهنگ بی نفس نیما شکیب پور

هنوزم دلم تنگ میشه برااااااات
هنوزم تنت رو نفس میکشم
هنوزم تو نقاشی چشم تو
واسه مرغ عشقم قفس میکشم

نمیخوام حضورم یه مرداب شه

ازین فاجعه پامو پس میکشم

هنوزم تو تاریکی رفتنت

به دیوار یادتو دست میکشم

نمیخوام بدونی که حالم بده
دارم بی نفس بال و پر میزنم
ببخش بی اجازه از احساس تو
که هر شب به خواب تو سر میزنم

هنوزم دلم تنگ میشه برااااااات
هنوزم تنت رو نفس میکشم
هنوزم تو نقاشی چشم تو
واسه مرغ عشقم قفس میکشم
نمیخوام بدونی که حالم بده
دارم بی نفس بال و پر میزنم
ببخش بی اجازه از احساس تو
که هر شب به خواب تو سر میزنم

 

دانلود آهنگ با کیفیت 12

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانیال نامور در تاریخ 1393/12/06 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

سلام گفتی اگه میشه بیا تبادل کنیم چشم تبادل هم می کنم
باهاتون
راستی اگه دوست داشتی نویسنده سایت من باشی خبر بده چون من دانلود بازی میزارم شما هم دانلود اهنگ بزار در سایت من هم واسه خودت تبلیغ کن اگه موافقی خبر بده با تشکر
ostadan121.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت راضی هستین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 623
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,025
  • بازدید ماه : 2,705
  • بازدید سال : 23,382
  • بازدید کلی : 192,958
  • کدهای اختصاصی