loading...
دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم
بنر های سایت

خرید هاست/سرور مجازی/دامنه

بنر سایت ما

یک باکس

freemusic93 بازدید : 945 دوشنبه 04 اسفند 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ سوگند به نام تنهایی

سوگند
ببین دل کندم از دنیا
به چشمهای تو دل بستم
تو هم رفتیو بعد از تو
من از این زندگی خستم
همش غمیگینو دل مردم
یه جور حال بدی دارم
شبا بی خوابیا رو من به چندتا اشک می سپارم
منو احساسم رو کشتی
تموم رویاهام مردن
ببین شبهای تنهایی
به روزه من چی آوردن
منو احساسم رو کشتی
تموم رویاهام مردن
ببین شبهای تنهایی
به روزه من چه آوردن
از عشق تو فقط مونده
منو تنهایی یک تار
تماشای یه بارونو یه عکس کهنه رو دیوار
تو که رفتی ولی یادت نرفته از دل خونه
دیگه این قلب زود باور
یه روز آروم نمیمونه
منو احساسمو رو کشتی
تموم رویاهام مردن
ببین شبهای تنهایی
به روزه من چه آوردن
منو احساسمو رو کشتی
تموم رویاهام مردن
ببین شبهای تنهایی
به روزه من چه آوردن

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت راضی هستین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 623
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 307
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,053
  • بازدید ماه : 2,733
  • بازدید سال : 23,410
  • بازدید کلی : 192,986
  • کدهای اختصاصی