loading...
دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم
بنر های سایت

خرید هاست/سرور مجازی/دامنه

بنر سایت ما

یک باکس

freemusic93 بازدید : 93 دوشنبه 07 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی جوانی به نام رو به رو با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید علی جوانی به نام رو به رو با بالاترین کیفیت

متن آهنگ علی جوانی به نام رو به رو
رو به روم هستی
دیوونه وار دوست دارم
عشق من هرگز
تورو تنهات نمیزارم
رو به روم هستی
پرم از حس آرامش
همشه خوب و جذابی
تو همونی که می خوامش
♫♫♫♫♫♫
مهربونی تورو می خوام
تازه میشه با تو دنیام
از تو میگم توی حرفام
عشق من
تو هم حس منو داری
منو تنها نمیزاری
توی قلبم موندگاری
عشق من
♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید علی جوانی به نام رو به رو
♫♫♫♫♫♫
از لحن حرفات عشق رو فهمیدم
خیلی شبا خوابت رو می دیدم
هیچی نمیخوام وقتی اینجایی
تو واسه من همه دنیایی
♫♫♫♫♫♫
مهربونی تورو می خوام
تازه میشه با تو دنیام
از تو میگم توی حرفام
عشق من
تو هم حس منو داری
منو تنها نمیزاری
توی قلبم موندگاری
عشق من

MP3 320
Ali Javani – Rooberoo

 

MP3 128
Ali Javani – Rooberoo

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت راضی هستین؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 623
  • کل نظرات : 81
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 47
  • بازدید امروز : 372
  • باردید دیروز : 302
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,083
  • بازدید ماه : 1,083
  • بازدید سال : 32,192
  • بازدید کلی : 201,768
  • کدهای اختصاصی